vineri, 28 ianuarie 2011

Tutorial - Secret Box Book


Am vrut sa-i fac surorii mele un cadou special. Am cautat pe internet si am gasit o cutie secreta confectionata dintr-o carte veche.

Mod de realizare
1. Se ia o carte pe care nu o mai folositi, dar care trebuie sa aiba copertile dintr-un carton mai tare.
2. Inchideti cartea si puneti o folie de plastic intre coperta plus prima pagina si restul cartii.
3. Tineti strans inchisa cartea si ungeti cu adeziv (eu am folosit aracet) muchiile exterioare ale cartii. Folositi din belsug, sa patrunda bine.
4.Puneti peste carte obiecte grele pentru a se usca bine, lasand separatorul la loc, pentru ca lipiciul sa nu intre intre coperta din fata si urmatoarea pagina. Dupa ce s-a uscat verificati rezultatul. Daca nu e lipita bine, se mai aplica un strat de adeziv.
5.Deschideti cartea si marcati zona care trebuie taiata. Lasati o margine de aprox. 2,5 cm pentru marginile cutiei. Incepeti sa taiati urmand liniile trasate. (dupa ce avansati, e mai usor sa taiati paginile in cruce). La sfarsit neteziti marginile interioare.
6. Aplicati un strat de adeziv pe marginile interioare ale cutiei formate pentru a le intari.
7. Captusiti apoi interiorul cu hartie colorata sau material textil (eu am folosit catifea si a iesit foarte bine). Puneti din nou la uscat sub cateva obiecte grele.

Cartea poate fi decorata si pe exterior, iar muchiile pot fi date cu bronz auriu pentru un aspect mai placut.
Spor la lucru!

Din pacate pozele mele nu sunt prea reusite. Sper ca in curand sa am timp sa mai fac inca un proiect de acest gen.

Poze si instructiuni pentru acest proiect gasiti pe urmatoarele site-uri, care de fapt reprezinta si sursa de inspiratie pentru acest proiect
- http://www.theartfulcrafter.com/secret-box.html
- http://www.wikihow.com/Make-a-Hollow-Book

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu