joi, 9 februarie 2012

Tutorial - recycled paper box





















Bine v-am regasit dupa ceva timp. N-am mai scris nimic si nu v-am mai aratat nimic o saptamana deoarece mi-am ales cateva proiecte consumatoare de timp pe care incerc sa le termin.
Primul proiect pe care am reusit sa-l duc la bun sfarsit este o cutie realizata cu tehnica quilling din hartie lucioasa (de la pliante, diverse cataloage cu produse, flyere etc)
Am reusit sa fac poze ca sa va arat pasii pentru realizarea cutiei.
Materiale necesare:
- hartie (pliante, cataloage, reviste)
- acul special cu fanta de rulat (il gasiti la orice magazin de hobby)
- sablon cu cercuri (pentru a face formele la marimea dorita)
- aracet (deoarece devine incolor cand se usuca)

Intai am taiat hartia fasii cu ajutorul unui distrugator de documente (eu mi-am achizitionat unul mic, manual care este foarte bun si ieftin).
Apoi am inceput sa fac cercuri stranse din cate 3 fasii de hartie. Cu aceste cercuri am realizat baza cutiei si capacul (vezi imagine). In total aveti nevoie de 128 cercuri (64 pentru baza si tot atatea pentru capac)
Pentru floare am folosit un cerc strans realizat dintr-o singura fasie, iar cele 7 petale sunt formate din cercuri lejere marimea 9 din sablon. O latura a cutiei este formata din sase flori cu 2 cercuri stranse (din cate 2 fasii fiecare) intre ele.
Se confectioneaza laturile, se lipesc de baza si intre ele si cutia e gata.
Capacul se poate orna cu flori, frunze sau orice alt model ales de voi.
Este un proiect usor de realizat, dar mare consumator de timp.
Ma bucur ca in sfarsit este gata.
Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa mai termin unul din proiectele incepute sa vi-l pot arata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu