joi, 29 noiembrie 2012

Tutorial - Rame din dopuri de pluta


In sfarsit am reusit sa termin 3 din cele 4 rame necesare pentru rafturile de vinuri ale lui George.
Dopurile de pluta le-am strans greu. Si pentru ca nici asa nu-mi erau suficiente, le-am taiat in jumatate pentru a avea mai multe.
Sunt foarte usor de realizat.
Aveti nevoie de:
Rame din lemn, sticla, oglinda
Silicon
Dopuri de pluta
Cum am procedat
Eu am nevoie de 2 rame a cate 2 m inaltime fiecare. Am taiat 4 bucati de oglinda de cate 1 m inaltime (deoarece se lipeste usor de perete cu silicon si nu mai trebuie sa dai gauri).
Am curatat bine ramele si am pregatit dopurile (le-am taiat in jumatate pe lung ca sa am mai multe)
Am pus silicon pe suport si apoi am lipit dopurile dupa modelul dorit.
Am lasat la uscat o zi si ... gata
Simplu, nu-i asa?

2 comentarii: